Nezávazná poptávka

Přestavba LPG - přestavba vozidel na pohon LPG

Kontaktujte nás

  • Autoservis Oliver
  • Prokopa Holého 370/8,
    43543 Horní Jiřetín
  • E-mail: info(zavináč)prestavba-lpg.cz

  • Kontaktní osoba: Vladimír Vagaši
  • Telefon: +420 732 601 347
  • Fax: 476 100 746

Typy LPG zařízení

Sekvenční zařízení

Sekvenční zařízení (na výši současné technické úrovně) každý válec má svůj dávkovací ventil. Tato moderní zařízení mají již často, jinak prováděný počítačový výpočet z benzinu na ekvivalentní množství plynu. Tudíž je tato přestavba a naprogramování snazší, vyžaduje ale sekvenční nebo skupinové sekvenční Benzinové vstřikování. Moderní vozidla mají tuto techniku již od poloviny 90. let. Sekvenční LPG Po zavedení norem výfukových plynů Euro 3 a Euro 4 s EOBD (Euro-On-Board-Diagnose) se stalo sekvenční vstřikování benzínu velice potřebné. Dosažení normy výfukového plynu Euro 4 je bez problému dosažitelné popř. je i možno ho překonat(tvrdí alespoň přestavitelé). V každém případě je nutné zažádat si o současné (popř. Vozidlu odpovídající) platné potvrzení normy pro výfukové plyny, jinak není možné povolení technickou prohlídkou.
Quelle: Wikipedia Duben 2007
Prins-zařízení popis od výrobce
BRC-zařízení popis od výrobce

Venturi

Venturi je již dlouhodobě osvědčené a ne tak cenově náročné zařízení. U kterého se nachází dávkovací ventil, jež je zabudován v přísavném hrdle, kde pod tlakem řídí dávkování plynu.
Díky zúžení tohoto přísavného profilu se dá ale počítat s trochu vyšší spotřebou a mírnou ztrátou výkonu. Tato technika se osvědčila jako způsobilá, až do norem výfukových plynů Euro 2 (popř. z. T. také D3).
Venturi
Quelle: Wikipedia duben 2007

Schéma LOVTECK

schéma LOVTECK

Schéma MAGIC 2

schéma MAGIC 2

Vytvoření webových stránek a webdesign — www.clickmedia.cz.

  • LPG Montáže
  • LPG kalkulátor
  • Kontakt
Jsme smluvní partner firmy AGC