Kontaktujte nás
Sekvenční zařízení (na výši současné technické úrovně) každý válec má svůj dávkovací ventil.
Tato moderní zařízení mají již často, jinak prováděný počítačový výpočet z benzinu na ekvivalentní množství plynu.
Tudíž je tato přestavba a naprogramování snazší, vyžaduje ale sekvenční nebo skupinové sekvenční Benzinové vstřikování.
Moderní vozidla mají tuto techniku již od poloviny 90. let.
Po zavedení norem výfukových plynů Euro 3 a Euro 4 s EOBD (Euro-On-Board-Diagnose)
se stalo sekvenční vstřikování benzínu velice potřebné.
Dosažení normy výfukového plynu Euro 4 je bez problému dosažitelné popř. je i možno ho překonat(tvrdí alespoň přestavitelé).
V každém případě je nutné zažádat si o současné (popř. Vozidlu odpovídající) platné potvrzení normy pro výfukové plyny,
jinak není možné povolení technickou prohlídkou.
Quelle: Wikipedia Duben 2007
Prins-zařízení popis od výrobce
BRC-zařízení popis od výrobce
Venturi je již dlouhodobě osvědčené a ne tak cenově náročné zařízení. U kterého se nachází dávkovací ventil,
jež je zabudován v přísavném hrdle, kde pod tlakem řídí dávkování plynu.
Díky zúžení tohoto přísavného profilu se dá ale počítat s trochu vyšší spotřebou a mírnou ztrátou výkonu.
Tato technika se osvědčila jako způsobilá, až do norem výfukových plynů Euro 2 (popř. z. T. také D3).
Quelle: Wikipedia duben 2007
Vytvoření webových stránek a webdesign — www.clickmedia.cz.